Monday 14 April 2014

Die wereld deur my oe.

Ek vind stilte in geraas.
Ek vind vrede in geweld.
Ek vind liefde in haat.
Ek sien n skelm in elke held.
Ek vind simpatie in apatie.
Ek vind niks in alles.
Ek kry geluk in depressie.
Ek vind alles normaal as dit eintlik mal is.
Ek sien goed in die sleg.
Ek sien lewe in die dood.
Ek voel veilig as ek vir my lewe veg.
Ek hoor suiwer taal in elke vloek woord.
Ek sien wit in swart. Ek voel vol as ek honger is.
Ek vind net krag in my swak hart.
Ek voel nugter as ek eintlik dronk is.
Ek sien myself in iemand anders.
Ek kry vreemdelinge in my eie familie.
Ek voel tuis saam met buitelanders.
Ek sien krake in elke fondasie.
Ek voel nogsteeds siek al is ek gesond.
Ek twyfel al is ek seker.
Ek het n storie vir elke wond.
Ek word swakker al word ek beter.
Ek voel gevind al is ek verlore.
Ek sien die hel in die hemel.
Ek sien n begrafnis na elke geboorte.
 Ek vind te min in te veel.
Ek sien n half leƫ glas in n wereld wat half vol is.
Ek voel skuldig al het ek niks verkeerd gedoen nie.
Ek sien n doel elke keer as ek een mis.
Ek het vryheid in n tronk van oppressie.
Ek kry skaam vir wat ek op trots moet wees.
Ek kom laaste al is ek eerste.
Ek skree wolf elke keer as ek God moet skree.
Ek vind n behoefte in elke begeerte.
Ek sien n realiteit in drome.
Ek het baie al het ek min.
Eks verkeerd al gebruik ek die regte woorde.


Maar met musiek maak alles sin.

No comments:

Post a Comment